منتديات كراميش الرسمي
"مرحباآ بكـ
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في كراميش
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدآنا الغالي
ازاي تحرق دم البنت 81547412
منتديات كراميش الرسمي
"مرحباآ بكـ
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في كراميش
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدآنا الغالي
ازاي تحرق دم البنت 81547412
منتديات كراميش الرسمي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كراميش الرسمي

منتديات كراميش الرسمي اناشيد كراميش نجوم كراميش دردشة كراميش دليل كراميش منتديات كراميش الرسمي

منتديات كراميش الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاي تحرق دم البنت

راما
أسير الصمت
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
أسير الصمت
{ كٌرُمَوٌشُ جًدَيٍدَ }
{ كٌرُمَوٌشُ جًدَيٍدَ }

الاسم الحقيقي : .....
ذكر
ازاي تحرق دم البنت Wly87110
تاريخ الميلاد : 28/09/1997
الجنسية : فلسطيني

ازاي تحرق دم البنت Empty
مُساهمةموضوع: ازاي تحرق دم البنت   ازاي تحرق دم البنت I_icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 12:04 pm

ازاي تحرق دم البنت 303fpdj

اكتر انجاز الواحد ممكن يحققوا فى حياته ان ينرفز بنت وزى ما انتم عارفين المقوله الشهيرة اللى بتقول طالما فى بنات رخمه يبقى الدنيا هتبقى على طول رخمة
البنت من دول حاطه اعصابها ف تلاجه والتلاجه مرميه فى مثلث برمودا بس لعلي وعسى يمكن تضايق

انا جبت الموضوع ده عشان الناس الي مش رخمه تتعلم تبقي ازاي رخمه مع البنات وعاوز من اداره المنتدي تحميني من اي بنت تتعرض ليا

نبتدى على بركة الله

اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟ ترد بمنتهى الرخامه.انتى موز شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟
ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة ترد و تقول شىء طبيعى انك تتاسفىآ
--------------------------------------------------------------
لو كنت ماشى فى الشارع و عدت قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى الرخامـ9 او على الاقل ترش عليها ميه!!
لو كنت فى عرابيتك و عدى من جنبيك عربية و فيها بنت حلوة افضل باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبصلى كده ليه شد على الرابع و نفضلها .
لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت واحد صحبى بالظبط .
لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى
لو عايز تغتت اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام هتقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة

لو راكب عربية نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك
لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) هتنادى عليك كيمو .... ممكن لو سمحت بصلها و اضحك فى و شها و بعدين غير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده طبعا و شها هيبقى احمر وشكلها هيبقي زباله لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك و لد تنك و ماعندكش دم و لا ذوق.و فأجاة روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه و لا كأن حاجة حصلت.هتحتار فيك و تعجب بيك و يمكن تحبك
لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول . و البياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله ماتخلصنى يا ريشه بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه ا (طبعا اعمل حسابك ان ريشه هيضربك باى حاجة فى ايده)
لو انت مع بنت و هتركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يبصلها فى المراية طبعا اتصرف على الفور و قعدها جنبه و اقعد انت ورا ويبقي الله يرحمك يا رجواله
لو انت مصاحب بنت جادعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابي امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقطت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى. و لما اتثبت و اتسرقت فلوسى و قفتى جنبى .و لما عملت حادثـ9 وقفتى جنبى . مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا
لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟؟؟ قولها: هو انتى مين فيهم
- لو كنت ماشى مع بنت اسمره وكانت لابسة فستان احمره و قاليتلك دلعنى قولها ىا فحم مولع
- لو كنت ماشى مع خطيبطك و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها
لو قالتلك اى بنت موز بزمتك انا مالية عليك حياتك قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة
اديها سى دى فاضى وقولها انا جايبلك حته سى دى هايل لتامر ومن المعروف ان البنات بتحب تامر ولما تشغله وتلاقيه فاضي قولها ممكن تعمليه لجورج
رن عليها رنه صغيرة اوى ولو هى كان عندها دم واتصلت بيك اوعى ترد عليها ولو كلمتك ف الموضوع ده قولها سورى يا حبيبتى كنت بجرب الشبكه
- وانت وهى بقى بتعدوا الشارع عدى معاها لحد نص الطريق وخليها هى تكمل وارجع اكنك يعنى بتربط الكوتشى بس خلى بالك لو عربيه شاططك انا مليش دعوة
- لما بقى تليفونك يرن واحد صحبك مثلا اعمل نفسك بتكلم بنت واقعد اضحك وهزر وعيش حياتك ولا اكنها موجوده اصلا ولما تسالك كنت بتكلم مين قولها واحد صاحبى ووريها التليفون
يا سلام بقى لو انت عازمها ف مكان حلو وقبل ما تطلبوا اى حاجه تقولها :يانهار ابيض دا انا راكن غلط ثوانى وجاى يا روحى موز هتأخر وتقعدلك ربع ساعه وترجع تانى وتقولها :معلش يا عيونى اصل كان فى بنت تحفه برة اااا قصدى كان فى حفرة برة
- الغلطه المطبعيه: اغلط ف اسمها وانت بتكلمها يا سلااااااااااااااااااااام لو تطوال كمان في الاسم مثلا شاااااااااااااهد او مممممممممممممممنه هتلاقيها بقت كتلة نار
لو بقي في بنت رخمه عاوز تكلمها وهي منفضالك ادخل عليها وقولها البرفان بتاعك تحفه حتي لو موز حاطه برفان واسئلها عن اسمه عشان تجيبه هديه لاختك هي هتكثف طبعا وهتقولك اي اسم ويعدها بقي يا معلم الباقىآ عليك
يا سلام بقي لو تيجىآ تطلب تليفونك تعمل مكالمه عشان موز معها رصيد ويكون موز معاك رصيد انتا كمان سعتها شكلك هيبقي وحش بس هتتصرف وهتوصلها للمكان الي هي تطلبه

يا جماعـه يا ريت مفيش بنت تزعل منىآ فى المنتدىآ

منقول لأسعاد البنات ازاي تحرق دم البنت Patch_rir

الطريقة ديه مش منقوله

ديه فكرتى يمكن تجيب نتيجة و يمكن تجيب بلح هههه

لو انت و واحده انفصلتو عن بعض و اتخنقتو و خلآص خلصتو الكلام الى بيبقا فى الاخر قولها : ممكن أقولك نصيحة اعتبريها اخ لآخته ممكن هتقولك اتفضل قولها : نصيحتى ليكى بجد بجد بجد انك مش تتجوزينى انتى تتجوزى شحيبر

بس قولها بطريقة غلسا كده هتجيب نتيجة انشاء الله
راما
{ كٌرُمَوٌشُ جًدَيٍدَ }
{ كٌرُمَوٌشُ جًدَيٍدَ }
راما

الاسم الحقيقي : راما
ازاي تحرق دم البنت Ll10
الجنسية : انثى

ازاي تحرق دم البنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازاي تحرق دم البنت   ازاي تحرق دم البنت I_icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 12:41 pm

انا بنت
بس مورخمة
انا
هههههههههههههههه
روميساء
{كُرًمَوٌشٍ متــفوق }
{كُرًمَوٌشٍ متــفوق }
روميساء

الاسم الحقيقي : ......
انثى
ازاي تحرق دم البنت A8x86610
تاريخ الميلاد : 02/04/1111
الجنسية : ....

ازاي تحرق دم البنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازاي تحرق دم البنت   ازاي تحرق دم البنت I_icon_minitimeالسبت أبريل 03, 2010 3:38 pm

ههههههههههههه

اهاا شكراا
طفلة العودة
{كُرًمَوٌشٍ نَشٍيٌطٍ }
{كُرًمَوٌشٍ نَشٍيٌطٍ }

الاسم الحقيقي : غزل
انثى
ازاي تحرق دم البنت Nbj10
الجنسية : اماراتية وافتخر والي مو عاجبة ينتحر

ازاي تحرق دم البنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازاي تحرق دم البنت   ازاي تحرق دم البنت I_icon_minitimeالخميس أبريل 22, 2010 6:59 am

ههههه

يسلموا
همسات (طائر الحب) حب
{كُرًمَوٌشٍ متــفوق }
{كُرًمَوٌشٍ متــفوق }
همسات (طائر الحب) حب

الاسم الحقيقي : مرح الكرماويه...يا سما هدي هدي ويا ارض اشتدي اشتدي أنا فلسطينية و ما حدا أدي
انثى
ازاي تحرق دم البنت 99-10
تاريخ الميلاد : 08/11/1994
الجنسية : أنا فلسطينية في هواها تترك العالم وراها تمتلك كل المشاعر من عرفها ما نساها فـــلـــســـطـــيــــنـــيـــة والــكــل يــبــيــنــي شــــــــــــــو ذنــبــي دام الـــحـــلـــى مــبــتــلــيـــنــي قالوا تبيعه قلت أبد ما أبيعه وأحفظ وداده وذكره لو نساني أنا من (( بيت لحم)) وفيني طبيعه ماأبيع حي بالموده شراني يا سما هدي هدي ويا ارض اشتدي اشتدي أنا فلسطينية و ما حدا أدي اذا كان الانسان والزمان ضدي فأنا فلسطينية اعشق التحدي فلسطينية وعلى راسي .. سيف حدوده سنونه يخسي من يلمسه ويتعذب من يعاتبه ويلومه من شافني انبهر وقال يا بنت بلحسن مزيونه بس لا وصلت لحبيبي أموت بسحر عيونه

ازاي تحرق دم البنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازاي تحرق دم البنت   ازاي تحرق دم البنت I_icon_minitimeالإثنين مايو 03, 2010 10:04 am

ههههههههههههههههههههه
ازاي تحرق دم البنت D41fa310
مـ♥ـلـڪه بأنُـوثتيے
{كُرًمَوٌشٍ نَشٍيٌطٍ }
{كُرًمَوٌشٍ نَشٍيٌطٍ }

الاسم الحقيقي : ؟؟؟؟
انثى
تاريخ الميلاد : 07/12/1996
الجنسية : ؟؟؟

ازاي تحرق دم البنت Empty
مُساهمةموضوع: رد: ازاي تحرق دم البنت   ازاي تحرق دم البنت I_icon_minitimeالسبت مايو 08, 2010 9:39 am

ههههههههههههه شكراا

ازاي تحرق دم البنت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ولد يبي يستهبل على البنت طلعت البنت اهبل عن الولد هههههه
» حروف تحرق السطور..!
» المياه الغازية تحرق عظامك
» ازاي تتخلص من جناية
» ..................(أهم الأطعمة والمشروبات التي تحرق الدهون).................